Regulamin

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży przez sklep reczniki-haftowane.pl należący do firmy Corozya Maciej Andrzejewski , z siedzibą przy ul. Wierzbowa 27, 05-230 Kobyłka.
  2. Sklep internetowy reczniki-haftowane.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. reczniki-haftowane.pl zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
  4. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy wówczas o podanie danych do faktury.
  5. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu wpłaty za złożone przez Państwa zamówienie. Płatność za zamówienia odbywa się przelewem bądź za pośrednictwem systemu płatności PayU.
  6. Czas realizacji zamówienia jest to maksymalny czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  7. Termin otrzymania przesyłki oznacza: czas realizacji + czas dostawy: Przesyłki dostarcza firma kurierska GLS - czas dostawy do 2 dni roboczych.
  8. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Nie mogą nosić innych śladów używania. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  9. Towar wykonany wg indywidualnej specyfikacji klienta (haft, zdobienie) nie podlega nieuzasadnionemu zwrotowi , ale zachowuje prawo do składania reklamacji, jeśli produkt został wykonany niezgodnie z wytycznymi Klienta lub ma wady fabryczne.
  10. Przed realizacją zamówienia klient ma prawo zarządać wizualizacji haftu.
  11. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  12. Reklamacje: Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziecie Państwo w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, mają Państwo prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracane są w przeciągu 5 dni roboczych. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia towaru. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy Państwu równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Państwu odmienny towar znajdujący się w asortymencie naszego sklepu.